Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




2012-02-08

Negativt: Trött imorse. Fick ett jobbigt besked när jag kom hem från skolan. En riktigt bitter tantalora tillät mig inte att komma in på spinningen på parkbadet nu i eftermiddag för att jag inte hade innegympaskor. Fick inte världens bästa slutbetyg i Kemi.

Positivt: Trots ett mindre bra slutbetyg i Kemi B så fick jag riktigt bra poäng på sista kemiprovet. Alltid något. 


Lärdomar: Man ska aldrig ge upp. Jag gav mig inte när jag inte fick komma in på parkbadet. Klart jag skulle få komma in och trampa lite spinning som alla andra. Efter lite fjäskande, lite whinande och lite vita lögner kom jag tillslut in. Då var det 20 min kvar av spinningen...Ska aldrig gå dit igen när hon står i kassan. Har blivit tillräckligt många konflikter redan. 

Slutsats: En mindre positiv dag med andra ord. Förhoppningsvis blir kvällen bättre. 

Men justja, idag fyller Simon som går här på Olgy 18 år! Grattis Simpen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback