Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Onsdag

Idag är det onsdag vilket betyder tidig uppstigning för ett spinningpass på parkbadet klockan 7:45. Jag blev nog rödare i ansiktet och svettigare än någonsin idag. Tackar Gud för att vi har håltimme innan lektionerna startar igång så att ansiktet hunnit återfå en hyfsad nyans i alla fall. Trots detta så älskar jag spinningpass. Varför? - Jag vet inte.
Men vart tog den här veckan vägen egentligen? Torsdag imorgon redan! Det blir det nog en fin dag och förhoppningsvis en ännu finare kväll.

JUST NU: Män som hatar kvinnor hos grannar med ett helt gäng andra grannar.

Gjorde ett test och kollade vilken kändis jag var lik igår. Vad sägs om att börja kalla mig Playboy-Moe istället?

Puss/ M


Kommentarer
Postat av: L

HAHA! sjuuuk likt ju ;);) ditt nya smeknamn helt klart!!

2012-02-02 @ 09:09:35
URL: http://norrlandsguuld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback