Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Var det någon som sa jullov?

 
Allt detta hade jag tänkt ta med mig hem = inget jullov.
Tack och lov kom Pelle Carlberg med mycket kloka råd vilket gjorde att högen halverades. För jag ska allt ha jullov! Ett redigt jullov. Så Pelle, jag vet att du läser, extra mycket god jul från mig till dig!
 
Nu är jag forever alone här i lägenhet 446. Känner för att göra något sjukt. Hänga knäveck i gardinstången? Ravea loss med byggarbetarna här utanför? Eller kanske möblera om så att jag har alla mina grejer på Kristins rum aka the Master bedroom. Nej. Skulle inte tro det. Jag brygger en kopp te, äter upp den sista paprikan och diggar lite Mang Hellberg istället.
 
Puss och kram skumtomte!
Hugosson

Kommentarer
Postat av: pelle

God jul på dig också

2012-12-24 @ 18:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback