Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Helg

Det blev ännu en hemmahelg för mig. Sprang legendariskt snöpulspass med pannlampa på norra igår. Idag såg jag fram emot ett ännu mer legendariskt långpass över berg med snöklädda granar och med solen i ögonen, men icke.

Igår var jag helt slut efter en timmes löpning. Tvärsomnade så fort jag la mig i min säng. Vaknade febrig på natten och i morse hade jag världens huvudvärk. Så jag har studerat det vackra vintelandskapet från fönstret med en fet kopp te istället.

Vill även passa på att gratulera mina grymma clubmates Elin och Martin som åkte mycket bra på skid-o-premiären i Finland både igår och idag!

över och ut! /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback