Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Hejdå?

Tänkte bara säga att jag älskar er min fina familj och allt ni gjort för mig och jag älskar er fina vänner. Och jag älskar dig *********. Så då var det sagt. Nu kan jag dö och vila i frid.

Och nej det är inga självmordstankar på g här nu utan det handlar ju om jordens undergång som alla snackar om. Alla dessa spekulationer om att världen går under den 21 december i år, alltså om två dagar. Dagen då mayafolkets kalender slutar. Tror jag på detta? Nej. Men är jag säker på att den inte kommer gå under? Nej.

Därför tänkte jag släppa fetaste hemlisen nu. Jag vill ju inte ha något osagt när jag är död. Då vill jag vila i frid. Det är såhär att jag..





NOT. Hahaha vad fan ska jag berätta? Jag tänker inte berätta någonting här inte. Jag ska inte dö om två dagar, vare sig mayafolket eller någon annan vill det eller inte. Jag ska leva tills jag är minst 200 år. Dessutom skulle det bli lagomt pinsamt om jag berättade något stort här och så går inte ens världen under. FAIL haha.

Så vad gör jag den 21 december? Tjaa, hetshandlar dom sista julklapparna kanske, eller kollar på folk som tror att dom ska dö vilken sekund som helst. Men jag, jag kommer inte dö.

Puss och kram/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback