Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Skidläger part two

Hej!

Har varit soliga och fina dagar här i Grönklittan än så länge. Har tagit några promenader och gått runt och fotat lite. Dock bara med iPhonekameran men det blev fina bilder ändå. När man springer/åker skidor hinner man inte njuta lika mycket av hur fint det faktiskt är i fjällen. All snö, soluppgången, solnedgången, ååh dör lite.

Nu sitter jag Maria och Elina i bussen påväg hem från Mora. Klantmajan Elina lyckades ramla på skidorna idag och gjorde illa fingret. Röntgen visade som tur var att det inte var brutet, så hon gör ingen repris av min incident på förra årets skidläger då jag bröt fingret när vi var ute och sprang.. Skönt att få ha Elina kvar i stugan. Vem skulle jag annars kolla på "Robins 69 bästa saker" med på kvällarna? ;)

Puss på er/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback