Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Dan före dopparedan

Hallelåja!

Det är dan före dopparedan och jag längtar lika mycket som vanligt till morgondagen. Dagen som börjar med glädjen över att hitta julklappen som ligger i julstrumpan. Sedan blir dagen bara bättre och bättre med sista avsnittet av julkalendern (nej, jag blir aldrig för stor för den), Kalle Anka (nej, jag blir aldrig för stor för den heller) och det bästa av allt: julklappsöppningen (och nej, det kommer jag definitivt aldrig bli för stor för). Släkten är samlad och det kan knappt bli bättre. Mysiga, mysiga julafton.

Puss/ Moe


Kommentarer
Postat av: LS

snyggingggggggggggg

2012-12-23 @ 14:04:54
Postat av: Svar: L S

säger snyggaste!

2012-12-24 @ 23:44:36
URL: http://tjugosjub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback