Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tjeckien part four

Hej allihopa!
Nu har vi landat på svensk mark igen. Både skönt och tråkigt. Det har varit en sjukt lärorik vecka och jag har träffat många nya härliga personer. Har märkt att jag ligger mycket efter i orienteringstekniken men jag är grymt taggad på att träna upp den nu!
Under veckan fick vi i uppgift att skriva 2 lappar till varje deltagare på lägret. Man skulle skiva korta fina kommentarer om varje person och eftersom det var 32 stycken med på lägret kan ni enkelt räkna ut att vi igårkväll skulle ha skrivit klart 64 lappar. I princip ingen av oss hade skrivit en enda lapp igår vid lunch så det blev en hel del skrivande då.. Har i alla fall längtat efter att få läsa alla lappar jag själv fått (sjukt kul, hahah), så det får bli min sysselsättning på bilresan hem nu!

Måste ju också nämna att mitt lag under veckan, alltså Kukurice, tog hem totalsegern i tävlingarna. Gött!!

Nu blir det hem och vila sedan tränatränaträna :)

Puss på er /Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback