Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Life is too short

Heeeej!

Det var underbart att komma tillbaka till Viken igen efter ett välbehövligt sommarlov. Har hängt i nästan alla lägenheter idag och känt skadeglädje till alla som hållit på att fixa och trixa med sina lägenheter. Eftersom jag och Linneus bor kvar i samma lägenhet i år igen så har vi i princip inte behövt fixa ett skit. Packade in lite kläder osv. i garderoben när jag kom bara sen har jag bara gått runt och göttat mig.
Vi hade en minnesstund för Jonas Larson nyss också. I ett rum bestående av blommor, tända ljus och ett helt gäng ledsna själar. Fruktansvärt hemskt att det här har hänt, det känns så overkligt att man kan mista sitt liv redan vid 17 års ålder, speciellt en som Jonas som alltid var så glad och som hade ett hjärta av guld. 

Känner peppen inför det tredje och sista året här på olgy. Det ska bli så grymt!!
Puss på er alla och ta hand om varandra, man vet aldrig vad som händer med ens nära och kära. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback