Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Turkey

Inatt strax innan tolv landade vi på Arlanda och vid halv tre (och efter att jag läst ikapp de 215 bloglovin inläggen jag missat) var vi hemma i Viken igen. Var inte jätteskönt att komma hem till ett kyligt Sverige. Saknar redan Turkiet. Har haft en grym resa. Trots att vi bara solade typ 1,5 timmar så lyckades jag få ansiktet rött som Turkiets flagga.

Turkiet i bilder part one:


Vi tjejer körde på bond-tema fast en kvinnlig variant på flygplatsen..

Påväg in i planet. Var nervösare än vad det ser ut..

Mellanlandade i Istanbul och träffade på en riktig snygging..

Utsikten från hotellrummet levererade i Antalya..

Första träningen..

Första lunchen i Antalya. Detta var en pumpaefterrätt som bara jag och Stina verkade gilla..

Vi åkte till "Kursunlu Selalesi Tabiat Parki" och kikade på finaste vattenfallet..

Tränarna Elin och Maria..

Jag och fina Amanda..

Bad utanför hotellet..

Glada Ida var konstant glad

Vi åkte till ett fett köpcenter. Hemresan var en redig upplevelse det också..


Part three, four, five osv kommer inom en snar framtid. 

Ha det fint så länge. Puss och kram. / Moe

Kommentarer
Postat av: ida

hihih, snor lite bilder om det e ok! ;-) puss

2012-04-06 @ 19:26:57
Postat av: Svar: ida

Helt ok :D puss

2012-04-12 @ 22:44:49
URL: http://tjugosjub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback