Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




BRYNÄS


KUUUUUUNG BRYNÄS!! Andra finalsegern av fyra nu! På lördag kommer den tredje och på söndag kommer den fjärde sen är det klart. Segern är vår!!

Efter ett svettigt pass på gymmet, en lunch på stan med fina Freja och en seger i brynäsmatchen så känner jag mig rätt nöjd med dagen. I helgen drar Silva league igång i Göteborg, avfärd imorgon och jag vet fortfarande inte om jag ska hänga med eller inte. Är osäker på om knät håller en hel bana. Tänkte känna efter imorgonbitti och bestämmer mig då helt enkelt. I och för sig så vore det ju kul att åka ner bara för att träffa alla igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback