Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Turkiet part four


Gjorde ett lunchstopp längst vägen påväg till Manavgat..

Jag och fina Ida..

Spelade fotboll en kväll..

och knäppte lite kort i väntan på alla som sprang nattorientering..

Alice var nöjd över att ha kommit i mål helskinnad, dvs inte blivit uppäten av hundar som fanns i var och varannan buske..

Åkte till Side och tränade samt vandrade omkring på marknaden..

Hade det varit sommar hade ett dopp varit givet..

Trots att vi bara solade typ 1,5 timmar sammanlagt lyckades jag och Linnea bränna oss rätt rejält..Ansiktet blev rödare och rödare för varje sekund som gick den kvällen..

Sista kvällen åkte några av oss till Side igen. Försäljarna drog typ in oss i deras affärer och bönade och bad om att vi skulle köpa deras skit haha. En mycket fin kväll. 



Något deppiga påväg hem igen..

Tack alla ni som gjorde denna resa så himla bra. Även fast jag kommer att minnas resan för resten av livet så vill jag även tacka dig som uppfann kameran. Tack vare dig kommer jag minnas resan ännu bättre. Bilder säger mer än tusen ord.

Tack och hej. / Moe 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback