Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Turkiet part one

Heej allihopa!
Har det hur bra som helst här i turkiet. Började veckan på ett hotell med havsutsikt. Tränade, besökte feta shoppingcentret och virrade omkring som yra höns när vi skulle ta oss hem, busade och hade det bra helt enkelt. Igår packade vi väskorna och begav oss till Cappadocia, 6 timmar bort och där vi befinner oss just nu. Nu bor vi ännu lite bättre, rummen är ännu lite finare och  vi har det ännu lite bättre. Jag trivs som fisken i vattnet helt enkelt.  Trots det har resan såklart sina brister:
-Jag har börjat  få ont i knät och utsidan av vaden som enligt sjukgymnast Elin verkar vara löparknä.
-Jag glömde min jacka ute på en träning långt som fasen härifrån.
- Jag har blivit jagad av hundar vid två olika tillfällen (jag är livrädd för hundar så ja jag höll på skita på mig)
-Min dator har gått sönder
Annars är som sagt allt väldigt bra. Uppdates kommer när det finns tid och möjlighet. Puss så länge. /Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback