Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Söndag

Tjingtjong!

Idag kände jag knappt något i knät men vad har hänt istället? Jo jag har fått ont på insidan av högra foten.. Kände en hel del innan start och även efteråt men på banan kände jag konstigt nog minimalt. Får se hur det blir med det där. Antar att jag får fortsätta med mycket cykling och styrka ett tag fram över. I övrigt var det nästan lika bra väder idag och terrängen var lika fin, om inte något finare till och med. Underbart! Imorgon är det Valborg, blir förhoppningsvis en trevlig kväll.

Hörs när vi hörs.

Bjuder på en bild från 2004. En av mina första egobilder. Tagen på Gotland då jag hade tråkigt och väntade på att min familj skulle leka med mig, haha.

Puss/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback