Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




10 april 2012


Har som sagt fått löparknä och det suger. Hatar att behöva köra alternativt. Hatar att behöva tänka på att det gör ont när jag springer, speciellt på tävlingar där man bara vill fokusera på att springa rätt. Hatar att behöva ta mig till gymmet, sätta mig på cykeln och svetta ner hela golvet för att det är så varmt istället för att springa ute. Ja, jag hatar mitt vänstra knä just nu. Men med begränsad löpning ett tag fram över hoppas jag att det går över snabbt.

Idag svettade jag ner golvet i gymmet på pappas jobb. I eftermiddag träffade jag Nicco på stan och sedan var det tänkt att vi skulle käka ute och styra en filmkväll men det blev ändrade planer så hejade på brynäs istället. Om dom sköt in puckar i kassen idag? Jo men visst, 6-3 till brynäs!! KUNG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback