Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




home sweet home

Hajhaj!!
Jag är precis hemkommen från en trip till huvudstaden. Jag har sprungit tjejmilen och lekt med min kära vän Sofia. Egentligen tycker jag att sånnadär saker är lite töntiga. 35 000 tjejer som kutar, springar, joggar, luffsar, går rund Djurgården. Men helt plötsligt så fanns det tre argument som gjorde att jag inte kunde tacka nej.
  • Med hjälp av kontakter fick jag helt gratis en plats utan att ens betala (även fast anmälan hade stängt för länge sen)
  • Jag skulle få en enligt ryktet snygg tshirt
  • Bäst av allt, jag skulle få träffa min kompis Sofia som jag inte träffat sen i julas.
Dock så kunde jag inte seeda mig själv och blev därför placerad i femte startgrupp, vilket nog var ganska bra eftersom att jag kände mig lite småkrasslig tidigare i veckan. Så jag chillade runt på 47 min.
HARE!!!!
Alice
Mamma gav mig stora löparboken. Där står ALLT. Nöjd tjej (observera den gigantiska handen, fräsig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback