Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Ultralång-SM

Imorgon klockan 10:00 står jag och cirkus 50 andra D18-tjejer på startlinjen för ultralång-SM. En bana på 11660 meter väntar och det ska bli galet kul. Har aldrig sprungit så långt på tävling förut med massstart (alla i klassen startar samtidigt) dessutom. Om drygt en timme kommer klubben och hämtar upp mig. Ska hinna packa och käka innan dess så ska tacka för mig nu och sätta lite fart. Hörs när vi hörs, förmodligen efter tävlingen imorgon med en uppdatering om hur det gått. Får ju hoppas att jag är skitnöjd.


Vore inte helt fel att vara såhär nöjd som jag var efter Oringen. Men det är svårslaget. 

Puss/ Moe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback