Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Toarullen byter sig inte själv

Dagens händelse.

Jag och linnea är påväg hem från Ica Maxi då jag kommer på att det är en grej till som behövs. Svänger in på Lidl lite snabbt. Jag lämnar det nyinköpta toarullepaketet på pakethållaren eftersom jag inte skulle vistas inne på Lidl allt för länge. När jag står i kön sneglar jag på en som liknar lite av en knarkare/alkis/ghetto snubbe som står framför mig. Jag tänker lite fördomsfullt att han säkert kommer att ta mitt toalrullepaket när han går ut ur affären, så när det är min tur att betala sneglar jag hela tiden ut mot cykeln. Tror ni inte att jag helt plötsligt ser snubben rycka åt sig paketet och börjar småspringa därifrån. "Skojar han med mig??!?!", tänker jag och kutar ut ur affären och springer ikapp honom. Jag rycker åt mig paketet och frågar vad han håller på med. Det fulaste är att det enda han hade att säga var: "Oj, jag trodde det var mitt." haha vilken legend. 







Kommentarer
Postat av: Toviis

Haha skön! Tur att du är så fördomsfull då ;)

2011-09-06 @ 15:02:41
Postat av: kristin

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAH ÄLSKA HISTORIEN!!!! ;)

2011-09-06 @ 16:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback