Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




skol-SM

I helgen befann sig Sandvikens orienteringsgymnasium in my hometown, norrlands huvudstad, staden mellan bergen, städernas stad. SUNDSVALL. Där vi skulle kamma hem titeln som Sveriges bästa OLGY. Vilket vi också gjorde.

Det var en trevlig resa, vilket förstås alla resor till Sundsvall är. Strålande sol. Bra stämning... Ja, listan kan göras lång.

Jag fick även finfint besök hemma i min lilla lya av samosarnas sambo Annika som sussade sött på en madrass brevid min säng. Mycket trevligt.

Alice
TC vid sjöarnas sjö Sidsjön.

Kommentarer
Postat av: SARAAAAA!

BRA att ni visade vilka som bestämmer på skol-SM! Önskar jag hade tid att hälsa på snart, saknar er supermycket! :D PUSS

2011-09-27 @ 07:41:16
URL: http://vuxenprojektet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback