Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Medel-SM



Ligger i sängen på hotellet i Vänsborg och deppar efter dagens lopp. Gick bra i början av banan sen fick jag världens magknip, det gick inte alls bra att springa, fick springa framåtböjd för att lindra smärtan. När jag kom till tredje sista kontrollen hörde jag att jag hade chansen att gå till final ändå, vilket jag inte alls väntat mig. Då blev jag såklart stressad och gjorde en rejäl miss. Så det blev ingen finalplats för mig. Får ladda om inför stafetten på söndag istället.

Nu ska jag antingen ta mig ner till lobbyn och spela biljard med dom andra eller ligga kvar och kika på idol. 

Hörs när vi hörs, ses när vi ses. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback