Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




hejhejhej hemskt mycket hej

Min kropp vill bara springa!!
Jag kan inte sitta still.

Gjorde något åt det idag och gick ut på en långpromenad, 2 timmar. Önskar att jag hade tagit med mig kameran, allt var så fint! Jag har i alla fall friskförklarat mig själv nu, ska troligtvis simma imorgonbitti. Jag drar dock ett sträck över ultralång-SM. Ett par dagars förkylning + en höft som krånglar och 11,6 km orientering passar inte så bra ihop. Tråkigt, men jag får fler chanser.

Nu blir det te och idol. Ha en bra torsdagskväll!

Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback