Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




BJ



I eftemiddag stack jag, William, Walheim, Kristin och Linnea iväg till BJ-friidrottsarena för att kuta lite. 400meters-stafett stod på schemat. Linnea försvann spårlöst innan start så det blev bara fyra tappra barn som fullföljde passet. Sjukt kul med lite nytt folk som vill träna bana. Förut har jag alltid behövt köra själv eftersom ingen annan har velat köra. Nu ska jag duscha och sedan slänga i mig lite käk som frugan fixat.

Imorgon väntar första kemiprovet för i år. Kunde varit mer förberedd.

Fridens / Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback