Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Ännu en sjukdag i träningsdagboken.


Varje gång jag blir förkyld sitter jag och googlar på sätt att bli frisk. Men jag vet att ingenting fungerar, tror att jag har prövat det mesta. Då försöker jag omdiagnostisera mig själv. Jag kanske har någon anna sjukdom som går att bota med pencillin eller liknande. Jag hittar aldrigt någon annan sjukdom som har exakt samma symptom som den hederliga förkylningen.

Därför fortsätter jag mitt sökande efter kurer som botar förkylningar. Nu har jag en lista med saker som ska testas samt utvärderas. Därför ger jag mig ut på en liten shoppingtur på apoteket, hälsokosten samt ica.

Uppföljning kommer.
A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback