Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




8 gobitar



Världens snyggaste tavla. 10/10. Skapad av Moa Enmark. Den som kommer på ett enda fel med den får en puss.

/ M:et

Kommentarer
Postat av: Sara L

URSÄKTA?!?! Made by Moe? Vem var förste assistent samt huvud-smakråd-are om jag får fråga? ;)

2011-09-05 @ 20:22:54
URL: http://vuxenprojektet.blogspot.com
Postat av: Svar: Sara L

Ber om ursäkt då ssss (super snälla silver sara) Hur kunde jag glömma det? Får nästan göra ett eget inlägg om dig så bra som du är ;)

2011-09-06 @ 11:56:47
URL: http://tjugosjub.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag har ju också varit med som smakråd! Och vad sa jag om Zlatan?! BIG nono..

2011-09-09 @ 10:35:08
Postat av: Sara

Tackar för rättningen och håller med i Rebeckas åsikt om Zlatan.

2011-09-09 @ 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback