Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tell me and i will forget

I helgen under tävlingen hade jag EN enda uppgift som var svinviktig att komma ihåg. Jag skulle söka upp Ankis föräldrar och få en lapp påskriven så att Anki kan delta i testerna vi ska göra på Bosön i veckan. Tror ni att jag kom ihåg det? Svaret är nej. Har aldrig känt mig så oansvarig och grejen var att vi hade verkligen tvekat om att lägga det här på mig eftersom att jag kan vara rätt virrig (har ärvt det av mami, haha) men då bestämde vi att jag fan skulle klara det. men nej, självklart inte.

Har kommit över denna incident nu i alla fall ;) Sitter hos grannarna och kikar på Sex and the city. Clock-clean film. 

Slänger upp lite bilder från medel och stafett-SM förra helgen




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback