Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Pokerstar

Nu: sitter uppe hos A&A och spelar poker med ett gäng. Varför jag har tid att blogga kan bero på att jag har åkt ut. 


Förra gången hade jag lite mer flyt

Två glada prickar 

Två till glada prickar. Nästan ännu gladare. I alla fall en av dom, haha. 

Det har varit skönaste veckan på vääldigt länge. Massa inställda lektioner och en hel del sovmornar. Att jag börjar 10:20 imorgon gör det inte sämre. Efter dagens två lektioner åkte vi med Wallnersbuss till Fäbosjön (kommer för en gångs skull ihåg var vi har varit. Vad säger du nurå pappi?) Kontrollerna på första slingan tog jag som en smäck. Alla satt där jag ville. Sen gick det bara utför, enda tills jag skulle ha en kontroll inne i ett grönområde då vändningen kom.. Hoppades jag på. Men det blev tvärtom. En totalflopp. Träffade på Kristin som också var ute och virrade och vi bestämde oss för att skita i den där äckliga kontrollen. Ett bra beslut. Det visade sig att det inte bara var vi som hade en tuff dag på jobbet. De flesta hade haft problem med den kontrollen. Skön..t.

Ha en fin kväll allihopa. / Moe

Update: Anki blev helt plötsligt gråtfärdig. Ingen förstod varför först men det visade sig hon tyckte det kändes skit att inte hon fick vara med på bild ;) Så jaa.. blir väl helt enkelt blir tvungen att lägga upp en på henne också. Så här har ni henne, snyggingen Anki. Bruden i mitten dårå ;) 



Kommentarer
Postat av: Sara

OBS OBS OBS, denna tid på OLGY var, är och kommer alltid att vara den bästa någonsin! KOm ihåg det och glöm inte bort oss supersnärtiga 92:or.



P.S Jag vill kommentaaaaaarer på min blogg! Jag har fått en än så länge. EN! D.S.

2011-10-13 @ 21:43:25
URL: http://vuxenprojektet.blogspot.com
Postat av: Svar: Sara

Jaaa, lätt att glömma det! Ska försöka ta vara på allt som händer här nu!! Klart vi inte glömmer bort er. Ni får komma och hälsa på snart. Kanske till ettafesten på onsdag? ;)

Kraamis / Moe

2011-10-13 @ 23:14:55
URL: http://tjugosjub.blogg.se/
Postat av: Sara, the one and only!

Tyvärr är det lite kort varsel, men jag skickar tillbaka lite kärlek med amanda! Smek lite på henne så får ni kanske lite Sara-partiklar på köpet. Tihi

2011-10-16 @ 15:13:19
URL: http://vuxenprojektet.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Åh, om jag inte minns fel så ägde jag på poker? en gång... nästan..förlorade tillslut ändå. snyft! jag vill hälsa pååååå, längtar till 35års jubileumet! :D

2011-10-23 @ 18:20:19
Postat av: Svar: Rebecka

Hahahah var det verkligen så Rebecka? Har inge minne av det ja ;) Jaa kom och hälsa på!! :D

Kul att man inte är över 18 på jubileumet då.. får vi småttingar ens vara med på middagen är ju frågan?

/M

2011-10-23 @ 22:12:42
URL: http://tjugosjub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback