Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




New day in Viken

Just nu:


Vaknade av alarmet klockan 7:15 imorse för att vara på styrketräningen kvart i åtta. Stänger av alarmet och tänker att jag bara ska gosa liiite till med kudden, "klart jag klarar av att gå upp om någon minut". Blev lite längre men lyckades vakna igen efter bara en halvtimme. Alltså den tid jag skulle vara på styrkan. Bra start på dagen. Föreläsning och en två timmars skogs-exkursion med nån guide blev dagens skola. Jag och Alice drog ut och försökte ta bilder att ha som header på bloggen direkt när vi kom hem. Gick väl sådär, haha. Nån som är bra på sånt där med headerfixande osv förresten? Kan behövas en del hjälp med det känner vi. 

Imorgon väntar en kort dag i skolan med endast ett besök på Gevalia. Och Gevalia kommer från Gävle för er som inte hade koll på det (Linnea t.ex) ;)


Ha en fin kväll allihopa! 

/ M



Kommentarer
Postat av: LS

heheheh ooops. men man kan ju inte ha koll på ALLT!!

2011-10-26 @ 23:55:15
URL: http://norrlandsguuld.blogg.se/
Postat av: Svar: L S

hihihihi puzz

2011-10-27 @ 21:07:17
URL: http://tjugosjub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback