Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




kändisspan på klubbträningen

Jag kom precis hem från klubbträningen. Söndagsdistanspassen med klubben är nog bland det bästa jag vet! Blir alltid så glad. Idag ver det massor av skidåkare där, mycket kul. En av dom tror jag nog ni vet vem det är, nämligen Charlotte Kalla. Det var riktigt kul, fast vi sprang inte tillsammans, hon sprang AI (skidspråk) och om man ska översätta mitt pass till samma språk blir det AII.

Jag sprang på i min takt med Amanda Mattson, en annan skidåkare och jag kände mig mycket stark och 100% smärtfri! Det var väldigt skönt. Jag hade ju inte sprungit på två veckor innan p.g.a diverse smärtor här och var.

Så i vinter kommer det nog bli en hel del alternativt för mig, då får min kropp chansen att bli hel och förhoppningsvis inte heller dra på sig något nytt.

Alice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback