Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Coopers

Jag börjar bli bortskämd när det gäller sovmornar. Idag blev det ännu en sådan fram till klockan 10:30 då starten på cooperstest gick. De flesta kämpade och slet som djur och för min del gick det förvånansvärt bra. Har som sagt haft problem med foten ett tag nu så jag visste inte hur det skulle gå riktigt. Kom i mål på tiden 10:38 vilket är exakt 33 s bättre än förra året. Bjärven mumlade något om att det var nytt rekord så jag får helt klart vara nöjd. Mattepatte var sjuk/borta så vi hade bara en lektion efter det. En tisdag man knappt har något att klaga på helt enkelt. 

/ Moe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback