Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Bosön!

Igår var vi på Bosön och busade hela dagen lång. Vi körde VO2-maxtest och rörelseanalys (som har gett mig träningsvärk i heela kroppen) hoppade höjdhopp, åt massa god mat och njöt av livet. Lite kändisspan blev det också, Anders Gärderud i matan och Malin Ewerlöf Krepp på rörelseanalysen.

När jag såg Malin bakifrån förstod jag direkt att det var hon. Sen kunde jag inte koncentrera mig så länge hon var där. Det blir jag alltid när jag ser en kändis. Kanske lite småtöntigt, men jag kan inte göra något åt det.

Imorgon ska vi söderut igen. Till Uppsala på studiebesök på biomedicinskt centrum. Efter det har jag lite tid och döda, och det ska jag göra på allra bästa sätt. Jag har nämligen stämt träff med storbloggarn själv, ex-ägarn av mitt rum, S:et, norrlänningen. SARA LUNDSTEN. Hon hittar ni för övrigt på denna adress nu för tiden.

Nu ska jag titta klart på CSI Miami sen är det time to sleep. Uppstigning 05.30 imorgon. Weii!

Alice
Alice - The master of paint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback