Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




bananas in pyjamas

Hallå och hej!!

Här sitter jag och möglar, har perecis rensat ut hela mitt rum. Nu ekar det tomt. Endast min säng står kvar, och snart ska även den förflytta sig, int till min kära sambos rum. Vi ska ha pyjamasparty. Anledningen till att jag har rensat ur rummet är att det ska tapetseras om på höslovet. ÄNTLIGEN!!
Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback