Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




älska sundsvall <3

Sönsvall är den bästa staden jag vet. Speciellt idag. Har precis varit på långpass med klubben och allt var så himla fint och så himla bra. När vi va där mitt ute i skogen blev jag så himla glad att det kändes som om jag kunde springa på i all evighet.

Vill  även passa på att säga grattis till min lilla lillasyster Hanna och hennes kompis Stina som gick och vann Daladubbeln i klassen D14 idag. Ni är GRYM! Det är säkert massa andra som har gått bra också, men dom har jag ingen koll på.

Alice
En liten glimt från denna underbara stad, bilden är dock från igår då jag tog en sväng upp på norra berget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback