Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Alleballe här!!!

tjo-tjo-tjo-tjoho!!

Hur är läget?? Vissa läsare kanske är sjukt trötta efter dagens ultralång-SM, andra har kanske precis som jag chillat hela dagen och är därför full av energi. Jag sitter i alla fall med Amanda och tittar på Crocodile Dundee 2. Mycket bra. Lite läskigt. Men jag kan ju hålla Amanda i handen om jag vill.

För övrigt är jag på mycket bra humör. Timrå ik krossade Luleå Hockey i Coop Arena (lules hemmarena). 4-1. Det är grabbar man kan lita på.
Alice

Kommentarer
Postat av: SARAAA

YEAH BABYYYYYY! WOOP WOOP WOOP WOOP WOOP WOOP

2011-10-08 @ 14:03:04
URL: http://vuxenprojektet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback