Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




snabbdistansrundan

Hej! Alice här!!

Idag var det snabbdistansrundan som stod på schemat, jag med min icke så hela kropp fick stå över, istället agerade jag coach och tidtagare. Denna uppgift skötte jag mycket bra, det blev flera pers idag. Alla är helt enkelt i grymt snabba, och vi kommer bli snabbare!

När jag hade genomfört min uppdrag tränade även jag. Backintervaller. Mycket kul! Dock är det svårt att köra backintervaller här i Viken då utbudet av backar inte är så stort, men även uppdrag klarade jag av.

Efter intervallerna styrde jag mot parkbadet där jag duschade och bastade i tre evigheter, fick för mig att det skulle vara bra för min onda fossing, och trot eller ej, än så länge har jag inte ont i foten. Weii.
Nu ska jag rita kolväten. Kul! (ingen ironi där, lovar! alltså på riktigt!) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback