Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Middagsgäster

Ikväll har vi haft ett helt gäng tjejer på besök här. Trevligt. De är här för intervjuer och tester för att försöka få en plats här till nästa år. Kommer ihåg hur nervös jag var när jag själv var här på intervju. Nu chillas det i soffan med grabbarnagrus framför nån krigsfilm. 

Och justja. Idag fyller min fina sambo Linneus åååår! Massor med grattis till dig sötnoos ♥ Hon sitter med födelsedagspresenten Iphonen just nu. Själv kan jag inte använda min egen eftersom Simpen den jäveln gjorde så att den är avaktiverad i 59 jävla minuter till!! Tack ♥♥♥♥ Prio ett är helt klart att hämnas på honom. 

xoxo / Moe 



Min sambo Linnea. Sjuukt fin bild.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sjukt ful bild skulle jag själv vilja säga!! Men tack så mkt Moe :)

2011-11-10 @ 00:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback