Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




LEVER

Kom på att jag måste skriva ett inlägg och berätta att jag faktiskt överlevde bussresan. Förstår att ni varit extrem oroliga och att ni suttit och uppdaterat den här bloggsidan hela kvällen i hopp om att jag ska visa något slags livstecken ;)
Några citat från busschauffören under resan:

1. "Jag ser absolut ingenting (Det här sa han som sagt var femte sekund)."
2. "Det här kommer sluta riktigt illa."
3. "Vilken sekund som helst kommer vi befinna oss i diket."

Som tur är så stämde ingen av dem. 1an stämde väl delvis men någonting såg han allt (blinda människor kör normalt inte buss), även om det inte var vägen.

Ikväll har vi hängt i lite olika lägenheter. Nu väntar allra sista avsnittet av Gossipgirl säsong 3. Tur att det finns två säsonger till. Lite godis på det och kvällen blir extraordinär.

Galet vad jag längtar till julen nu. Jag tror jag längtar mer och mer för varje år. Ska komma på någon riktigt bra önskelista så julen blir optimal. 











Puss och godnatt / Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback