Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Hjälp

Hjäälp. Sitter på bussen och är livrädd. Busschauffören säger var 5 sekund att han inte ser någonting p.ga. snön. En stackars kille får agera slav och torka rent framrutorna för att i alla fall se lite. Just nu sitter jag bara och tänker att mitt liv kan vara slut vilken sekund som helst, att det kan vara godnatt för min del, så kan väl lika gärna passa på att tacka alla fina människor för att ni funnits i mitt liv. Haha klarar inte av att sitta här mer nu. Må Gud vara med mig.
/ Moe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback