Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




överträffar mig själv om och om igen

Hällå!!
Det är måndag idag, alla tränar utom jag (hehe rim).
Jag sitter på skolan och studerar, duktigt Alice *klappar mig själv på axeln*. Idag har jag bestämt mig för att göra något som jag aldrig trodde att jag skulle göra, sjunga i en mikrofon, inför lite folk + att det kommer bli inspelat... Jag ångrar mig redan. Jag har även klippt mig och gjort lite annat knas.

Igår överträffade jag mig själv också, jag gick nämligen fram och ställde en Thierry Georgiou, Frida erkände efteråt att hon inte trodde att jag skulle våga göra det. Det första han gjorde var att kasta ett pannband på mig, sen kunde han heller inte svara på min fråga för hans engelska var väl ungefär lika dålig som min, så hans lagkompis fick svara. Eftersom att min engelska är ungefär lika dålig som Thierrys fick Frida översätta svaret till Svenska. 

Nu ska jag försöka återgå till mina studier, önska mig lycka till.

/Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback