Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Konstig känsla...

Hej där!
Jag har just gjort något som känns väldigt konstigt. Jag har skickat in den sista skoluppgiften i min gymnasietid. Tänkte först skriva i mitt liv men så är det nog inte haha. Men hur som helst, det var en krönika vi skulle skriva i svenskan. Det blev mitt sista plugg på gymnasiet, och det känns så himla konstigt! Jag väntade ganska länge innan jag klickade på skicka iväg. Visst, det är hur skönt som helst att inte ha något mer att plugga och jag är så nöjd över mitt sista halvår i skolan, att jag har orkat kämpa på den sista biten. Men nu är det ändå slut. Och nu när allt plugg är slut så påminner det mig om att jag faktiskt bara har några ynka veckor kvar innan jag lämnar Sandviken. Idag var min sista riktiga skoldag och i tisdags var nog min sista "vanliga" olgy-träning... tänkte inte på det då men kom på det senare. Och jag har nog ätit min sista middag hos Berit på skolan också, i måndags. Nu sitter jag och skriver allt det här men jag tror ändå inte att jag fattar det riktigt. Än så länge så är jag inte gråtfärdig i alla fall. Men tro mig, det kommer jag vara sen, när det väl går upp för mig att nu är det slut! Hjälp vad jag kommer gråta då!
/R

Kommentarer
Postat av: moe

åh, jag vill inte att ni slutar redan! snälla stanna ett år till :(

2011-05-18 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback