Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




hemma från italien

Hejhopp!!!
Igårkväll kom vi hem från skol-VM och Italien och alla är vi nog eniga om att vår vecka där har varit superduperbra. För att inte tala om alla svenska framgångar, på prisutdelningarna har vi nästan bara hört Suecia och sett gult och blått.

Hur har det då gått för mig? Måndagens långdistans började väldigt segt, kände att jag inte orkade trycka på, men som tur var släppte dcet mot slutet och loppet resulterade i en delad femte plats med min kära sambo Linnea Adolfsson.

Under onsdagens medeldistans kändes kroppen bättre och jag sprang på i skogen, dock tappade jag lite fokus på en skråsträcka, visste inte om jag hade sprungit förbi en eller två sänkor och blev därför stående i skogen och visste helt enkelt inte vad jag skulle göra. Trots mitt misstag gav det mig en fjärdeplats.
Nu väntar kemi och matteplugg, tvätt, handling och träning. seeyou!!
STRONG A
helt ok utsikt under lunchen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback