Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




äntligen

Kom hem från JVM-testerna idag, så skönt att vara tillbaka i sverige igen, även om de bara är för en kort stund. Där nere i Polen gick det väl sådär att springa, hade inte förväntat mig nåt stordåd precis och så blev det inte heller. Men jag gjorde i alla fall mitt bästa och de får jag lov att vara nöjd med, kändes i alla fall väldigt skönt att få komma imål helt utmattad efter långdistansen. Nu ställer jag in siktet på o-ringen, då JÄKLAR!
Men först; GREKLAND!! Imorgon runt fyra halv fem på morgonen är vi på arlanda sen går planet klockan 6! Kommer att bli riktigt härligt att komma dit. Däremot är jag lite fundersam om vi kommer komma hem när det är tänkt, Island råkar ju ha en himla massa vulkaner som ska få utbrott och förstöra livet för såna som ska flyga nånstans. Men vi får hoppas på det bästa! :)

Ha det fiiint, för det ska jag!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback