Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




10mila, träning, grillning

Hallooo allihopa everybody!
Härliga tider det är nu :) Endast tre (!) veckor tills vi drar till Grekland! Och det är grönt ute! Och jag har typ inte ont i benhinnorna längre! Helt fantastiskt alltså. I helgen har jag sprungit tiomila sträcka två. Orienterngen gick bra men någon form finns inte inom synhåll, tyvärr. Är lite dum som tänker att jag har varit sjuk i tre veckor och skadad och sen räcker det att träna i en vecka och så blir allt som vanligt. Så är det inte riktigt har jag nu fått erfara. Och det tycker jag sådär om.. motivationen hade just kommit tillbaka till mig och så går det inte riktigt så snabbt som jag vill och benen är inte ritigt så pigga, och då tänker jag bara näääee vad tråkigt det här är.. jaja.
Idag har vi varit i Falun på träning! Vissa som ville blev även uppföljda av bl.a. william lind och lena eliasson. Det tog lång tid att åka dit och jag hade nog hoppats på en lite roligare träningsdag. Det var svinkallt, snöade och terrängen var inte någon höjdare tyckte jag. Kan kanske bero på att jag var riktigt dålig idag, bommade och fick dt inte att stämma nånstans. blä. Men dagen flöt iaf på med klippning som jag verkligen behövde! Sen blev det grillning. Vi tjejer insåg nog att engångsgrill inte är att föredra.. vi fick snylta lite på figges och de andra killarnas bättre variant haha. men det blev iaf jäääättegott och nu är jag mätt som en plätt! Nu blir det nog lite plugg tror jag.
det blev lite bränt men vafan! det var hur gott som helst ändå ;)
Hare! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback