Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Viken snart!

Tjena folket! Hur är läget? Kommit ihåg att ställa om klockan? Jag har ju en sån super-mobil så det gjorde det av sig själv inatt. Vi var ju och kollade på Hoffmaestro, som var GRYMMA! Synd bara att man måste kämpa som tusan för att få stå längst fram. Dock såg jag ju ganska bra längre bak också, hade högklackade skor och alla i Boden verkar ha krympt några decimeter sen jag senast var hemma. Mystiskt... Fast mer troligt är ju att jag har blivit längre. Ve och fasa!

Nu ska jag packa ihop mina grejer, duscha bort det där glaset med öl jag fick slängt i fejset igår och sen tagga för en finfin vecka i viken innan vi åker till Tjeckien på söndag! :D HEJDÅ /S:et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback