Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




update från våning tre!

På order från the big S skriver jag nu ett inlägg. Vad finns då att berätta?

Frida tror att hon har fått ryggskott och ligger på golvet, tröstäter frysta firkpinnar och grämer sig över att hela hennes karriär som orienterare är över. Nästan i alla fall.

Jag tror att det kommer bli bra, jag har faktiskt en erfarenhet om ryggont.
Det var för ca 2 månader sedan. Va hade måndagsstyrka och herr Edén körde någon slags brutalplanka med hela olgy. Jag hade varit sjuk allt för länge och det blev lite för mycket för en del av min rygg. Egter styskan gjorde det ont när jag andades, skrattade, rörde mig osv... Men det var överkommligt och jag klagade inte. Morgonen efter vaknadde jag klockan fyra och hade sjuuuukt ont i ryggen. Jag kunde inte ligga, inte sitta, inte stå. Jag började gå runt i cirklar i mitt rum för att kunna tänka på annat. Jag lyckades inte..... bla bla blaaaaaaaaaa orkar inte berätta.


Nu ska jag skriva brev till mannen myten och legenden Kodjo. Älskade underbara KODJO!

pusshejhopp från aLiCe
vi ettor älskar lök! GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback