Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Tisdag!

Hej tjejer killar damer herrar tanter gubbar.
Hur är läget?

1. Jag hittar inte mina stora älskade solglasögonen. Deppig Sara
2. Behöver inte plugga något mer idag för jag har tagit mitt ansvar och gjort det redan. Duktig Sara
3. Har precis kollat på Big Brother, det bästa skräpprogrammet i Sverige. Smutsig Sara
4. Såg precis att Annika och Linnea ska bjuda oss på kladdkaka. Sockersugen Sara

Det var dagens fyra tankar som fyllt mitt huvud. Hoppas alla mår lika bra som deppiga duktiga smutsiga Sara! Puss

Var är du, o högt älskade flugeögon? <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dina stora solglasögon är återfunna, du behöver inte deppa längre!

Puss o kram

2011-04-01 @ 07:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback