Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Polen

Heiii.
Idag har jag faktiskt varit hemma i Stcokholm! Passade på att bara ta det lugnt eftersom det är sista gången på länge nu som jag får se mitt kära hem. Jag vaknade såklart alldeles för tidigt, gör alltid det nuförtiden! Kan det vara för att det är ljust ute på mornarna nu kanske.. Jag hade inget att göra så jag satte mig och kollade på tv, något jag verkligen aldrig brukar göra. På eftermiddagen mötte jag syrran i gamla stan och vi gick runt där i alla mysiga gränder, och sen fikade vi länge på favoritcafét chokladkoppen! muuums.
nu på kvällen åkte jag till tullinge och gick på styrka för första gången på tre år! sjukt länge sen jag var där, innan jag började sandviken liksom. men det var kul!
och imorn ska jag sova hos lovisa, och på onsdag far vi iväg till Polen, äntligen! Ska bli helt fantastiskt att få springa på barmark i bokskogar. Underbart. Och sen rullar det på som jag redan nämnt ett antal gånger i bloggen ;) det betyder att det kommer gå fort, och det gillar jag! så snart är det påsklov och säsongen i full gång, och då är vi ett snäpp närmare den fina sommaren som jag har lärt mig att uppskatta mycket mer sen vi fick de här två ruskigt långa vintrarna i år och förra året!
yeey, längtar efter de långa o-ringen spurterna! antingen är man dyngsur pga regn eller helt röd som en tomat pga värmen ;)

/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback