Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Mannen, myten, legenden...

Det har varit lite diskutioner om hurvida Kodjo på morgonpasset är världens underbaraste person eller inte under eftermiddagen här på olgy. Enligt mig så finns det inget att diskutera, för Kodjo ÄR världens underbaraste person. En viss man som börjar på J och slutar på oakim Ingelsson trodde ett tag att han hade sårat mig bara för att han tyckte tvärt om. Lite senare påpekade denne man att han tyckte att jag hade en fin skjorta, det kan finnas två anledningar till detta.

1. Han tyckte att jag hade en fin skjorta.

2. Han vill få över mig till hans sida.

Här är brevet jag och Sara skrev till Mannen, Myten, Legenden: Kodjo Akolor!

Tjena Kodjo!

Vi heter Alice och Sara och vill bara påpeka hur GRYM du är och hur mycket vi uppskattar att höra din (här vill Alice skriva sexig men vi lovade att det inte skulle vara något creepy) röst på morgonkvisten! Vi flyttade hemifrån, blott 15 och 16 år gamla, och har under den här tiden haft dig som stor förebild eftersom du är så lugn, ansvarsfull och vuxen. NOT! Du är the master of bus och du inspirerar oss att vara så konstiga att varje dag blir ett äventyr :D Förutom vår totala idoldyrkan gentemot dig tycker vi också om resten av Morgonpasset-gänget (inklusive Kasper och Tove och dom andra) så om ni har en tråkig dag på jobbet kan ni ringa oss och fråga hur det är på orienteringsgymnasiet i Sandviken, för där händer det minsann saker varje dag!

BIG LOVE /S:et och Strong A

Här är svaret. Läs och njut.

1. Det här är absolut världens bästa fanmail.
2. Tack så hemskt mycket för att ni hörde av er
3. Ni har verkligen gjort min dag har lyckats bli glad förvånad och
skratta högt
4. ehhh fan kommer inte på en bra fyra men tack igen ni har verkligen
gjort min dag.

Tusen kramar på er tjejer och hoppas att ni hittar fram:-) (shit vilket
dåligt orienterings skämt)
Kodjo

Fint va?!?!?!!!! Jag blir nästa lite tåris.
/Strong A

Kommentarer
Postat av: Marjon

Fantastiskt!!

2011-03-25 @ 11:22:15
Postat av: rebecka

hahahahaha fyfaaaaaan vad grymt! så jäkla roligt! hahahah jag dör xd

2011-03-25 @ 14:29:58
Postat av: Suuuundis

Hahaha, orienteringsskämtet!!

2011-03-25 @ 19:05:13
Postat av: MalinAAAAAA

HAHHAHAHA så himla bra! Och jag kan bara hålla med er om att Kodjo är världens bästa.

2011-04-07 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback