Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Idag har jag...

Tittat på damernas tremil. Therese Johaug ägde skiten ur alla, jag blev till och med lite tåris för det var vackert. Jag blev inspirerad av de fantastiska norskorna så jag gick klädd i mammas lusekofta hela dagen. Nu vill jag skaffa mig en egen.
Efter skidorna var det dags för en vanlig sundsvallslördagssyssla, ett besök i Birsta. I Birsta kan man hitta det mesta som en ny vårjacka, ett par nya fräscha jeans och ett rött bananfodral. Precis dessa saker hade jag turen att få med mig hem idag.
Till middag blev det en favorit! Oxfilé och riktig risotto med parmesanost och trattisar. Mmmm, maten ligger fint i magen nu.
Övriga tiden av dagen har jag ägnat åt 453 olästa inlägg på bloglovin *älska*
Morgondagen kommer bli tuff för min del. 14 mil skidor, 9 klassiskt och 5 skate, dags att börja kolhydratladda nu för även om jag kommer tillbringa dessa mil i världens skönaste soffa kommer det ta på mina krafter.
Måste - sova - nu! Hare braaaa
The one and only Alice Hugosson!!!
Här kommer en liten bildserie direkt kopierad från min bilddagbok. höhö.
1. Trött tjej. 2. Trött tjej är vacker.

3. Trött tjej har hittat en kompis. 4. Trött tjej visar musklerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback