Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




Hoffmaestroooo!

ja tjaa bloggen! Jag sitter här och väntar mina kära kompisar som skulle kommit för 27 minuter sen (dagens ungdom, suck!).. Vi ska nämligen äta tacos och sen ska vi på Hoffmaestro! Sweeeeeeeet. Nu kom dom! Här får ni en dagens sak, halskedja i örat:



Kolla, jag har fått en ny megastor tekopp! TACK girlsssss :D /S:et

Kommentarer
Postat av: Alice

Nämmen, det är ju MIN kopp!!!! det får plats en del te i den skaruveta!!

2011-03-26 @ 20:14:21
Postat av: Sara

Jag vet! Nu kan vi sitta bredvid varandra med matchande tekoppar :D

2011-03-27 @ 11:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback