Vilka är vi?

TjugosjuB-bloggen startades hösten 2008 när de tre musketörerna Sara, Lovisa och Rebecka började på orienteringsgymnasiet i Sandviken. Nu har ett generationsbyte skett och head blogger är nu Alice, som är född 1994. Tillsammans med Moa, även kallad Fish-moe, Moe-fish, Chicken-fish (m.m.), rapporterar Alice vad som pågår på OLGY och runt om i orienterings-Sverige! Peace.




HÄJ

Tiden går så sjuuukt långsamt just nu! GAH. Jag har absolut noll saker att göra, och funderar på vad jag skulle ta mig till om inte datorn och internet fanns? Hjälp :O
Eller, nu var det inte helt sant att jag inte har något att göra, det finns två saker som skulle kunna göras. Ett: läsa ut min svenskabok Två: Jobba klart med uppgifterna i ett mental-tränings projekt som jag deltar i. Men orkar inget av det, så ja nu sitter jag här.
Jag har tråkigt nu, och har inte gjort något på hela dagen eller. Bortsett från att springa en timme på morgonen så har jag typ, sovit lite, läst i min bok och faktiskt redan jobbat med projektet. Så egentligen har jag fyllt min sån kvot idag. Det är nog anska överskattat att ha såna här lediga dagar från skolan på schemat. Det är rätt så drygt så småningom. Juste på tal om att jag sprang en timme, har tyvärr ont i min jäkla benhinna helt plötsligt! VADFAN?! Varför, varför kommer det NU? Just när jag blivit av med mitt himla löparknä och är så glad över att kunna kuta på för fullt, nej då kommer benhinnan och säger "hej, här är jag, nu tyckte jag att du hade det lite för bra här på jorden!" Så imorgon hade ju jag tänkt ta mig en sovmorgon och bara köra vintercupen imorn kväll, eftersom jag ska ta det lugnt inför allt som kommer, men tyvärr lär jag släpa mig upp typ halv sju ändå för att gå på drygt spinningpass istället.
haha positivt inlägg detta blev. men men! kan ju avslut med att det ska bli kuuul i helgen på örebro open och sen två lediga hemma-dagar innan polen caaamp :D weeeho. dock fasar jag för 7,5 km natt-ol i snö på fredag kväll. får se om jag kommer levande imål.
/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA!!!

2011-03-21 @ 11:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback